onsdag 19 januari 2011

Frågesport

Har inte haft någon lust att skriva blogg på länge, men fick denna utmaningen av en kompis, så varför inte komma igång? Har försökt svara så gott det går...

Utmaning - Info om mig...
1. Hur gammal är du om fem år? På väg mot de 50! Holy shit - hur kan det komma sig??


2. Vem var den sista du träffade? Förutom familjen... Rörmokaren...

3. Hur lång är du? 162 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? På bio var det "Cornelis"
5. Vem ringde du senast? Min dotter

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Såg inte ditt sms förrän nu. Ringer imorgon. PUSS" Till min dotter kl 23 igår

7. Vad är dagens planer?
Jobba. Hem och fixa mat. På möte ikväll.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på omständigheterna. Gör gärna båda delar (fast inte samtidigt då...)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
De var först gifta, sedan skilda och numera sambos :-)

10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
12. När vaknade du idag? 06.30 men snoozade ett tag...

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, men ännu fler katter har nog hittat mig
14. Vilken är din favoritplats? Skogen på hösten
15. Vilken plats föredrar du minst? Stranden på sommaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis där jag är nu

17. Vad skrämde dig som barn? Vargar
18. Vem fick dig att skratta senast? Min sambo

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej! Någonstans finns de...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1

23. Hur många landskap har du bott i?
3 = Västmanland, Uppland och Skåne

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i skor

26. Är du social?
Ja...

27. Vilken är din favoritglass? All glass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Mycket

29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? I måttlig mängd

31. Vad dricker du till frukost? Te oftast

32. Sover du på någon särskild sida? Helst på vänster

33. Kan du spela poker?
Nej, inte så bra iaf
34. Tycker du om att mysa? Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Inte vad jag vet
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej

37. Vill du ha barn? Har en dotter

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp. Många gånger faktiskt

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet i så fall

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina hästar, min dotter

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min dotter

46. Välj ett ärr på din kropp? Hela min mage är ett rutmönster av ärr...
47. Vad har du för ringsignal? Nåt som låter som en vilsen anka...

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja

49. Flirtar du mycket?
Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma på ängen utanför huset

51. Kan du byta olja på bilen?
Tja... Jag kan fylla på i alla fall...

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? En bok om Michelle Obama - rätt tråkig tyvärr

54. Läser du dagstidningen? Ja, prenumererar på YA

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu

56. Dansar du i bilen? Nej, jag har en Opel Astra...

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 Radio Kristianstad

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En inköpslista

59. När var du i kyrkan senast? På dotterns konfirmation tror jag

60. Vilka personer utmanar du: alla andra som vill =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar